Fredag.

Hej , idag vaknade jag av att min syster kom in i mitt rum med hunden o stängde dörren efter sej. Och min hund började bita på mina saker så jag var tvungen att gå stiga upp o öppna dörren o så sen kunde jag inte somna om. Jag fick sefter de o duschade, sen kom min syster o frågade om vi skulle baka o vi bakade chokladmuffins med chokladsås på. sen for frida te en kompis o jag hade inget o göra så jag började ta ut alla jackor ur mitt andra klädskåp, o lägga kläder i de skåpet oxå. De var verkligen på tiden min garderob höll på att välla över. Nu ser de faktiskt ganska bra ut där :). När jag var klar med de fick jag nå ryck o var tvungen att börja städa mitt rum oxå så jag bytte sängkläder, dammsög o skurade. Det blev faktiskt oxå ganska bra. Sen var jag tvungen att ta en paus så jag gick ner o kollade gilmore girls och OC. Nu ska jag med mamma te stadium o kolla ngt te min kusin för hon fyllde ju år igår, men ska fara dit i helg ;), sedan for jag o min syster te candy world o hyrde en film o köpte chips . Filmen var skit dålig så vi spelade kort under nästan hela filmen. men ska gå nu hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0