skolan

  hejsan , nu sitter jag här i skolan o tråkar . Carina släppte in oss i datasalen för vi hade inget att göra i klassrummet. Jag sitter o lyssnar på Jessika hon håller på o tjatar om nå kläder från hm . Jag har ënnu två lektioner kvar idag sen kan jag gå hem. Ska nog kolla först gilmore girls sen OC , om jag orkar. sen ska nog ut me moa ett tag :) , jag skulle behöva städa i mitt rum men jag kan ju göra de ngn annan dag. Kanske gör det på torsdag är ju ledig då. men de kmr endå blir att mamma gör det endå. ja men nu ska jag nog lyssna lite på Jessikas tjat . Hejdååå , :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inte tjat ;P

2008-05-16 @ 07:05:56
URL: http://jessikalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0