torsdag.

Heej , igår fyllde jag år :). Först gick jag till skolan o var där till 3, sen kom jag hem o kollade på gilmore girls och OC. min mormor och morfar kom o hälsade på oxå jag fick 500 kr av dom o så åt vi tårta, sen tvingade min syster att spela kort me henne o då gjorde jag de, sen kom majso o moa och hälsade på o vi åt tårta igen :). och jag fick 200 kr av moa och 50 öre av majso. sen for vi ut ett tag. först gick vi te majsos mamma o hon skulle hämta ngt. sen gick vi te sj var där ett tag och sen kom min bror o körde ut oss så gick vi o satte oss i en busskur. ja de var gårdagen de. Idag fyller min små kusin år men vi ska först fara te henne på helgen nångång :). men nu ska jag gå o sminka mej heejdåå :)

Kommentarer
Postat av: olof

weeeeeeeeeeeei! du har skaffa blogg :D (Y)

2008-04-11 @ 00:15:39
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0