.....

Godkväll !

nu sitter jag här o skriver igen, kan man tänka sig att jag just jag skulle skriva blogg.
hihi har ju gjort det men de var ju som ett tag sen ;)

Ja igår var jag hos carro, de var trevligt somnade ganska sent på kvällen lr kanske de var morgon då ?
nå i alla fall, idag när jag kom hem började jag städa och ja de gick ju lite som det gick,
men de blev ju lite renare än va de var förut.
sedan for jag ut med carolina och mikaela , vi kom ju på att vi hade kvar en dipp från igår,
självklart ville vi äta upp den oxå men inte utan något så vi for till ica och köpte en till chips påse.
bosatte oss hemma hos carolina.
jag gick en sväng med moa oxå , och kom hem nyss.

ska försöka sova länge imorgon, även om jag måste fara o köpa lite julklappar. det är ju jul snart ;)
om 30 min kan man säga att det är jul imorgon =)
 men nu sova :P
xoxo / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0