goddag

nå hallå

vaknade för ett tag sen , sa ju att jag skulle sova länge men de blev ju inte så jätte länge ändå=)
imorgon julafton ! :D kuuul.
idag ska jag byta julklapparna med carolina och mikaela =) 
de blir ju kul även fast jag vet vad jag kommer få av båda två :P

åååh jag kollade nyss bliderna från thailand, faaan vad jag vill tillbaks,
kommer nog inte fara dit på ett tag ( men majso vi ska ju dit nästa år =) ).
vääärmen, gud va skönt, där är de ju inte vinter iaf inte nu. och här är de så jäkla kallt hela tiden.
men jag saknar människorna därifrån oxå, alla är så trevliga.

nå nu ska jag börja fixa mig sen ska jag se vad jag hittar på.



två söta apor på monkey beatch =)

puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0