huvudvärk

tjeena =P
kom hem nyss, har vart hos lina o kolla film
det har ju vart en ganska trevlig dag, lite händelse lös men
ändå trevlig , =)
just nu sitter jag här o försöker komma på vad jag ska skriva men hittar tyvärr inga ord =(

jag har sån jävla huvudvärk så ka nog sova snart =P
imon på morgonen blir köpcentert med M o C, stor mellandags rea =P
var där idag men fan inte orkar man ju köa en timme? nejnej , hoppas de är mindre folk imon =)


min vän olof hotade mig att lägga in en bild , så de fick bli en av min o majsos
små mysiga vänner från thailand , de var ju så snälla vänner som kom varje
kväll till ballkongen =P lite dålig bild men de vart så jävla svåra att fota =S

nåå niin nu ska jag o sova,
xoxo / julia =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0