"julafton"

gokväll !

Ja, jag mikaela och carolina hade bestämt att vi skulle byta julklapparna idag =)
jag tänkte ju att vi skulle öppna de hemma imorgon på morgonen, men nej
vi öpnnade alla hos carolina, så de blev en mini julafton dagen före,
av mikaela fick jag en jätte fin väska ( jag var ju med när hon köpte den :P )
och av carolina fick jag en bh och ett par shorts =)
de roliga var ju att idag på dagen ringde carolina ba:

C: vad har du för storlek på shorts ?

jag ba hmm , jag fattade ju inte alls att de var de hon tänkte köpa heller =)

i alla fall skulle jag ju klä granen men när jag kom hem var den redan klädd,
så de är riktig jul mys här hemma nu och de ska de ju också vara nu på julen =)


väskan och shortsen =)


söta kaniner på shortsen :P

men nu ska jag fortsätta äta dumle,
puss / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0