måndag

tjena !
det är måndag, gu vad skönt o sova ut äntligen.
har vaknat tidigt nästan varje morgon.
idag har väll inte hänt så mycket,
på dagen kollade vi film, hos majso
The eye, nog var den bra, inte så dålig som alla sa att den skulle va.
hade inte tänkt o se den , men jessika hade hyrt den o frågade om vi skulle se den
innan hon för tillbaks den =)
ja sen har vi inte gjort så mycket,
vi for till frasses i tänkte käka men när vi kom dit skulle de just stänga
så vi gick till amanda och de var samma sak där =S
nå innan vi gick hem, stannade vi vid gräns o pratde om just ingenting =)

ja , imon vet jag inte hlr vad jag ska göra,
ska säkert till rajalla, vill ha lite nya kläder =)
men nu ska jag gå o lägga mig=)

är enormt sötsugen, skulle inte säga nej till denna fina tårta =)

puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0