näst sista dagen =)

ja nu är de näst sista dagen av 2008 ,
okej ni kanske redan har fattat de men endå =P
idag for jag till moa på morgonen, sedan busstation och vänta på olof
vi väntade jääävligt länge, eftersom vi gick ganska tidigt dit =)
sedan for vi till rajalla och olof köpte sina nyårskläder och jag köpte en till kjol,
hihi, fyndade lite, kosatde ba 75 kr =)
och den såg helt ok ut
sen har vi väll bara chillat hos carolina,
och vart ute ett tag men de var skiita kallt.

nåja imon nyår
de kommer bli jätte bra hoppas jag =)
ska nog fa o kolla raketerna kl 23.00
men de dåliga är ju att de har lovat storm till i mon !!!
och de är ju inte så kul o flyga runt men fin kläder och kanske högklackat ! =S
nåja de blir nog kul endå , hoppas jag =P

kommer nog inte skriva imon, så ni som läser ska jag önska er ett gott nytt år ! =D
bilder kommer förmodligen senare =P
puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0