1 april

tjo
ja nu är det första april 8 dagar tills man fyller år =)
igentligen hatar jag 1 april, är ju så jävla lätt lurad så jag går ju på allt
men idag har jag bara gått på ett skämt, men fan nog var de jävla bra skämt de=)
óm de nu bara skulle vara sant, hahah

nå vad har jag gjort idag?
med skolan har jag gått, grillat och "åkt backe"
de var ju iaf de jag skulle göra men gjorde jag de?
svar nej....
efter att skoldagen var slut for jag hem och gjorde nästan ingenting
så kom jag på att jag skulle sy en kjol, och så gjorde jag de
sen ringde carolina och så for jag till henne
ja och sedan blev jag och carolina bjudna på kaffe hos sebbe
ja sen har man väll köpt choklad och lodat på station

och riktigt fint väder har det också vart idag
solen tittade fram och inte ett enda moln =)
har lite blider från dagen också som jag tänkt bjuda på:




skoldagen =) haha hunden ser ut som tindra i big format


kjolen jag sydde idag =)
nå ska ta och göra 4 veckans nyheter nu =/
♥ / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0