snodd av olof

Frågor- svar.

Lovar du att vara ärlig? jadu..

Du heter: julia

Smeknamn: jag har så många

Låt som när du är ledsen sörjer till? de är olika

Beroende av: choklad

Vad tror folk om dig?: hur ska jag kunna veta de ?

Stämmer det?: säkert
Vad får du oftast komplimanger för?: de beror ju på

Vad säger du för att imponera på någon?: hah jag säger väl inget spece.
Hur imponerar man på dig?: man ska kunna få mig att skratta och le utan att jags ka känna hur pinsamt de är, haha nej jag bara skojjar, ingen aning faktiskt
Brukar du skratta för dig själv?: haha jaa alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ja ok, typ en brunstig ko = kåt ko ? eller vad
Var bor du?: haparanda
Trivs du där?: nå jo men vill ändå flytta
Äger du några converse: nope.

Sprit, cider, vin eller öl: vet inte
Brukar du bli för full: haha inte brukar....

Är du allergisk mot något: jodå

Hur svarar du i mo bilen: Hallå

Antal timmar sömn inatt: inte räknat

Brukar du komma i tid: jo oftast
När mår du bra: när jag inte mår dåligt
När blev du fotad senast: i går

Hur känner du dig nu: ja de som vill kan ju fråga, haha bara carro som fattar =)

Vanligaste färg på dina kläder:  typ svart och vit

Vad tycker du om fötter: åååh i love them ( ironi )

Vad saknar du: DIG !! haha skojja men deru =P

Hade du en bra kväll igår: helt okej

Favorit dryck på morgonen: kaffe och multivitamin

Rakar du benen: jo klart =P

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag trött

Är du blyg?: ibland kanske

Sysslar du med någon idrott: nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, ibland kanske men inte är de ofta
Har du spytt offentligt: jodå

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: dö typ

Är du nöjd med ditt liv: rätt så

Är du bortskämd: jag vet inte
Vad gör du i morgon: hm, ingen aning, fredag är de ju

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet inte
Vad längtar du till?: 9 april och 31 april =) och sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja självklart =)

Vad använder du för shampoo?: de är väl de som finns

Hur gammal är du: 15 om en vecka

Tycker du om någon just nu: - nope

Gröna eller röda äpplen: röda och hårda som sten

Gillar du golf:  nej...

Vilken tid gick du upp idag: halv 8

Har du sovit i din egna säng inatt: jodå

Har du strumpor på dig nu: jess

Är det okej att gråta: jorå

När grät du senast: jag minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder, resa så långt bort som möjligt

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej de tycker jag inte

Har du piercing: nope

Vill du gifta dig: säkert när jag hittat min prins =)

Vill du ha barn: NEJ inte på 15 år iaf

Solar du ofta: nej typ inte

Är du bra på att laga mat: nej inte så jätte
Är du flygrädd: nej de är ju skit kul att flyga

Hur vig är du: hah inte alls

Är du musikalisk?: nejdå

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten typ
Vilken är din favoritglass: nått med choklad

Tror du på ett liv efter döden: nope

Tycker du om sushi: har aldrig smakat men tror inte de, de är ju fisk
Vad äter du helst när du ser på film: choklad (A)

Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget av de

Vilken ögonfärg har du: brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo
Biter du på naglarna: ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: haha typ aldrig
Senaste låt du hörde: my heroine


Kommentarer
Postat av: mikaela

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ja ok, typ en brunstig ko = kåt ko ? eller vad



ha, det var verkligen inte jag som skrev dt!

2009-04-02 @ 22:51:15
URL: http://mmmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0