=)

hallåj
ja nu har lördag hittat hit också =)
ååh imon får jag äntligen sova ut, och slippa ngn väckar kolcka som ringer hela tiden =S
nå idag har jag vart i kyrkan, inte kul kan jag säga okej de är aldrig kul där menmen. annars idag vet jag inte alls vad som händer, hoppas på en lugn lördag, sitta hemma hos ngn o kolla film o äta typ chips eller godis eller något i den stilen =) är någon med på de ? jag i alla fall, om inte så gör jag de helt i min ensamhet =) haha nej bara skojjar
men de skulle vara riktigt skönt, ännu nu när de är så jäkla kallt ute, man blir ju till is direkt man kommer utan för dörren. nå i alla fall så har jag börjat skissa en klänning som jag ska göra i slöjden/ hemma vet inte riktigt ännu, de enda som återstår är färgen på klänningen, har ingen lust att ta svart eftersom alla mina klänningar är svarta nästan, kanske jag tar två olika färger , alltså typ vit ovan och svart nedtill =) finfint och spets i midian, de dåliga är ju att vi inte har syslöjd denna vecka så kan inte börja med den ännu, måste vänta 2 veckor =/ vi har ju prao hela veckan =)
nå nu frågar carolina om jag ska med ut och de ska jag , så borde nog börja fixa mig lite nu =)




♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0