goddag

Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well, I'll tell you my friend, one day this world's going to end.
As your lies crumble down, a new life she has found.



tja
jag har jätte tråkigt, sitter här o lyssnar på gammal musik och väntar på att carolina ska komma hem från intersport =) sen ska vi nog ta oss ut i de hemska vädret, hoppas de blir bättre till kvällen sen =) åååååh fan va jag längtar till sommaren, vill ha sommar nuuuuu !!! , lyssnar  på låtar sopm vi lyssnade på sommaren och de väcker så jävla mycket minnen =) och sen är jag så jävla taggad på salmis !! fan va nice o va där =) haha lite hemliga samtal o kubb spelande kl 4 på natten o äta glass med kaffe, skiiiit kul ju ! =) men innan sommaren kommer vill jag ha sportlov så man kan åka lite slalom och sånt =)

♥ / J

Kommentarer
Postat av: m

¨ååååååå geeee mig sommar & salmis!!!!!! med kubbspelande mitt i natten och käka glass, nästan elda ner en grill sak. hejdo

2009-02-08 @ 14:37:11
URL: http://mmmoaw.blogg.se/
Postat av: m

jo, låter bra. så den blir klar tills det är dax.... hmm, om sisådär 4 år :D men det är lugnt. jag vill ha den mörk lila tror jag. eller så knall rosa.. eller kanske röd?

2009-02-09 @ 16:35:18
URL: http://mmmoaw.blogg.se/
Postat av: Lina

SPORTLOV&SOMMAR <33

2009-02-09 @ 22:31:30
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0