onsdag

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy
That nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

tjoo
idag har man bara hängt på station och vart hemma =)
de var väl inte så roligt o veta, eller hur ?
kollade andra avenyn nyss, gud va spännande
kan ju inte vänta ända till tisdag så kommer ett nytt,
men jag har ju 2 andra avsnitt att se som är minst lika spännande =)
jahap nu är de bara torsdag och fredag kvar sen behöver jag inte fara till skolan på
en vecka, har prao hela nästa vecka =)
jag o mikaela hittade typ ingenstans att praoa på eftersom vi var lite sent ute,
så de fick bli fabriksbutiken, menmen de blit väll helt ok de också =P


ja, så här har jag sett ut idag, ( bara i skolan ) =P

nå nu känner jag att jag borde dejta kudden snart =)
♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0