söndag

hallåj
igår firade vi som sagt mikaela, först for vi till lei o käkade sen efter de till henne och åt tårta och umgicks =) presenterna uppskattades =) ( hoppas jag i alla fall ) senare gick vi till station och hände där, fick även lära mig lite nya ord, haha =) kul alla hjärtans dag i alla fall , hade en bild på min alla hjärtans dag klädsel men den är fortfarande på mobilen och min ipod laddar så kan inte lägga in den nu =/ ääh får skita i den.

jag är faktikst ganska stolt över mig själv nu, för att jag kom hem tidigt och gjorde ett hemprov på 9.5 sidor och 3 veckans nyheter och så fyllde jag i en prao lapp, så gissa vem som har ont i handen ? =) och imorgon blir det städning som gäller för min del, okej de tar säkert inte hela dagen men en ganska stor del säkert , så som de ser ut här så =) nå ska snart börja tralla mot sängen, och försöka tvinga mig till sömns, fast de endå inte kommer att fungera =S
nå ja har inget att skriva nu , ett nödvändigt inlägg( jag vet )
♥ / J

Kommentarer
Postat av: m

men ååå,den var jävligt skön! snygg också!!!

2009-02-16 @ 21:59:04
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0