sytt

goddag
kom hem nyss från skolan,
ganska chill dag endå, första lektionen tyska okej de är skiiit tråkigt =/
o sen hade vi elevensval och där har jag svenska, på svenska kollar vi bara film
ja och sen hade vi lunch och sista lektionen hade vi syslöjd, de är den bästa lektionen på hela veckan och den är ju sist på fredag så de är ju nice =) har man något att längta till,
jap, dagens planer är inte alls klara vet typ inte alls vad som händer ikväll
men hoppas de blir kul i alla fall, de var nog prat om att fara på den där rockkarusellen, men vi får se
ska i alla fall nog vara med carolina och mikaela =) säkert med någon annan också
de brukar ju vara så =P
nu ska jag läsa lite bloggar och så sen ska jag nog ut ett tag =)


min kjol blev klar idag, faktiskt riktigt nöjd med tanke på att jag har sytt den helt själv =)
lite suddig bild, jag vet =/
♥ / J

Kommentarer
Postat av: c

tackar :) din med!! as fiin! =)

2009-02-06 @ 17:09:12
URL: http://cccarolina.blogg.se/
Postat av: m

fan vad fin & bra den blev!:D trodde det var en av dem från gina, du vet.. :D

2009-02-06 @ 17:49:34
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0