torsdag

hallåj,
åhå redan torsdag kväll, de känns som att veckan har sprungit iväg =) sitter här och lyssnar på bra musik och sjunger till som vanligt =) idag i skolan har de vart chill kollat film, lyssna musik och gjort läxförhör o typ första hjälpen, inge mer tror jag, och imorgon har jag bara 3 lektioner, men jag har tyska proooov och jag kan tyvärr ingenting tror jag börjar bli lika cool som carolina, hahah =) och efter de ska vi till salmis och vara hundvakt till lördag, med moa och olof kommer säkert och hälsar på om vi säger att vi har tårta, men hoppas vi har blivit lite bättre på hundar sen förra gången, eftersom hunden pissade inne =/  hah men denna gång har vi köpt 6 liter dricka ( moa envisades ) så de lär ju bli vi som pissar inne =) haha kul inlägg jag veeeet !!!
joo föresten här om dagen var vi och kollade när lina och co sjöng på folkan, kan visa lite bilder =)
nu ska jag duscha plugga lite (kanske) och sova !!

Grattis bror 20 år =)


salmis i novemer =)

lina på scen =)

allihop =)
♥ / J

Kommentarer
Postat av: m

min tunga såg tom ut :o och väldigt snygg bild!!! hahahaha. "men hoppas vi har blivit lite bättre på hundar sen förra gången, eftersom hunden pissade inne =/ hah men denna gång har vi köpt 6 liter dricka ( moa envisades ) så de lär ju bli vi som pissar inne "

2009-02-19 @ 22:38:47
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0