,

tjoobreeee

det känns som att jag har vart hem typ 100 gånger idag
först på morgonen började jag 08.10, och slutade typ 9
för vi skulle till riekkola o åka lite backe och ha någon slags teori
innan de gick jag hem chillade här ett tag och bytte om
och gick till riekkola, jag o mikaela var lite sena så alla hade redan börja åka
så vi hann bara åka 1 gång sen skulle vi ha den där teorin men de gick på kanske 20 min
eftersom vissa killar frös =)
sedan traskade jag hem igen och bytte om igen och käkade
de var så jävla skit mat i skolan,
sen när vi kom tillbaka till skolan satt vi o vänta på att musiken
skulle börja, men läraren dök aldrig upp,
sååå jävla onödigt att stressa här hemma att inte komma
försent, så vi tjatde lite på no läraren att vi skulle får sluta och ta hemläxa ist och
sen gick jag hem igen.
o så har jag bara myst med hunden och suttit här, =)

tänk sista dagen i morgon innan lov =) och de är ännu en ganska kort dag,
sen behöver man inte tänka på skola på en hel vecka, ska fan bara sova hela lovet =)
eller iaf en dag kommer jag inte få göra de, då vi ska till luleå taggad som fan =P

dagens planer är nog de vanliga sitta på station och loda,

men ska nu läsa lite bloggar och sen hitta på något att göra =)




♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0