2009

jahap , nu vart det 2009 .
ska väll som alla andra också har gjort, berätta om mitt 2008.

de har vart ett jätte bra år.
i början av året var de mest skoter, salmis o vänner som gällde.
sedan kom våren, den kom nog ganska snabbt.
mycket varmt och de var väll bara mänkka glass varje dag.
men bäst var ju endå sommaren, vi gjorde ju kankse inte så jätte mycket.
men man behöver ju inte alltid göra något för att de ska vara kul =)
de var ganska många sömnlösa nätter i salmis och mycket minnen =)
roliga samtal, nattmat och kub spelande på natten,
och väldigt mycket strandhängande.
sedan kom hösten, de var också ganska mysigt =)
de var väll mest hängade på station när de var dåligt väder.
sedan kom thailand resan, kändes nästan som att sommaren började om på nytt
men denna gång varade den bara i 2 veckor,
de har också varit en av mina bästa tillfällen detta år,
mycket sol och bad. och vi träffade några nya härliga människor där också =)
sedan kom man hem låg det snö på marken,
då var det bara att vänta till julafton och då var det ju också mysigt =)
och igår var det ju nyårsafton , tror de var årets näst bästa dag =)

okej , kvällen igår tillbringades mest hemma hos lina
det blev mycket dans och sjungade =)
det var väldigt trevligt, sedan gick vi till stranden o kollade raketerna =)
älskar nyårsafton.
det är konstigt, jag brukar inte känna så här, men jag kommer sakna 2008 jätte mycket !
det var ju som sagt ett underbart år,
det känns ju att allt som vart detta år kommer försvinna =/
men de kommer de ju inte göra, hoppas jag i alla fall.
men just nu längtar jag mest till sommaren, då man kan vara lätt klädd.
och inte behöver frysa. slippa vinter jackan också .
okej , jag älskar min vinterjacka men de skulle vara skönt o slippa den i några månader =)
fast nog skulle jag vilja åka lite slalom innan det =)
detta år skulle inte vara samma utan mina underbara vänner och den där ena =)



jag i slamis, denna gång på dagen =)


på ballkongen i thailand.


thailand, solbränd och vi tog lite flumbilder =)


mänkka med vänner =)


vänner ♥     ser mitt huvud där =)


jag och mikaela =)

♥ / J

Kommentarer
Postat av: m

"jag i slamis, denna gång på dagen =)" hahaha... het bild på dig från thailand :D

2009-01-01 @ 23:43:34
URL: http://mmmoaw.blogg.se/
Postat av: Lina

kolla in heta bilder på dig på min blogg heting ;)

2009-01-02 @ 16:38:42
URL: http://liinukka.blogg.se/
Postat av: Emma

haha nån som har börjat skriva blogg?! : D o snygg bild den där från thailand ;D vaffö har jag inte sett dig på länge...? ;o

2009-01-02 @ 23:07:38
URL: http://emsuu.blogg.se/
Postat av: j

haha jo , jag vet inte har inte sett dig hlr =/

2009-01-03 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0