FREDAG

hallåj
sitter här o plågaar mig själv , haha jag måste verkligen gå på toa men jag orkar inte !!
de är bara några meter härifrån men seriöst jag orkar inte !! kalla mig lat .
jahas nu är den efterlängtade fredag här, och vet nästan klart kvällens planer , kulkul =)
hade bara 2 lektioner idag, först tyska och jag höll på att dö ! och sen skulle vi haft svenska men läraren var borta så fick sitta i skolan i 150 år, fast där imellan hann jag o mikaela gå till coop och köpa choklad, sen var de syslöjd, typ den roligaste lektionen , håller faktiskt på att sy en kjol där =) och som den ser ut nu kommer den nog bli ganska bra =)
bara jag inte gör några misstag =/ men de händer väll inte så ofta , bara för att jag sa så där kommer det säkert hända =(
ja och nu sa carolina att jag kunde komma till henne, men en sak jag måste göra innan de är o gå på TOA !!
hehe =)  men nu ska jag som sagt gå på toa sen ska jag börja fixa mig =)
fan det känns att jag skrivit jätte mkt, men när man sen kollar på texten är de ju hur lite som hellst =S

♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0