lördag

hallåj
skrev inte igår , var hos moa hela kvällen =P
nå går dagen har vart vääääldigt händelse rik kan jag säga.
har inte gjort nästan nått =/
jo en sak har vi faktiskt gjort ,´
vi har ätit, och de är inte så ovanligt =D
vi tryckte i oss en hel nutella bruk, o de är faktiskt inte först gången jag och moa gör sånt (A)

nå idag har jag vart med majso o carolina,
vi kollade film, synd att terho dissade oss
han skulle komma, och han skulle ha med sig en egen chips påse,
men så dissar han oss =/ =D
sen har vi sagt hejdå till sara och louise, jääävligt sorligt :'(
sara kommer ju tillbaka, men de är ju inte säkert att louise kommer
vi måste tivnga henne o komma tillbaka ! =)

nå jag tänkte bjuda på lite bilder från igår =)

   
                          
jag o moa , moa äcklar sig


nödvändig bild =)

nå de blev bara 3, väntar på fler, men bögen loggade ut =S
/ J

Kommentarer
Postat av: m

bög, jag skulle kolla film. o nu är du inte inne!:(

2009-01-04 @ 01:34:51
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0