lördag

hallåj
såg vad carolina hade gjort , hehe
tänkte bara säga att jag älskar dig med =)
haha ännu att du kirra mitt lösen, de som är så jävla svårt =P
nå iaf idag har vi typ chillat hemma hos carolina
och vart på sj ett tag också. men de var ju inte så länge
efter sj for vi direkt till coop och köpte gott o sen till carolina.
nej förresten höll ju på o glömma vi har till och med vart på dagen rill rajalla
de var typ rea på rean där =) nå de blev lite iaf lite köpt.

hahahhahah tänkte ba säga hur blonda jag och min vän fanny ( aka olof ) är.
i kollade en video som de berättade att jorden ska gå under 21/12 2012 .
så var de typ så här:
J : jag hinner fylla 18, hinner vara de i ett halvt år.
F: joo jag med,hinner vara de i 1 och ett halvt år
tyst några minuter.....
F: haha oj de kan jag ju inte,
J: va ? nå vrf skulle du inte ?
F: men va fan man kan ju inte va 18 i över 1 år =D
J: hahaha ojjj =d

ja och sen ska jag tacka carolina för den sååå jäääävla fina bilden hon la ut =)


tänkte bara vara lite snäll nu =)


ja de var typ de jag köpte idag.


tack vare den här bilden skapade jag en ny
blogg också =)

♥ / J

Kommentarer
Postat av: c

HAHHAHAHAHHAHAHHAHHAH DRA UT DEN LITE MER TACK??

du är ju bara föör snäll ;)

2009-01-18 @ 00:16:12
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0