onsdag

hallåj
vaknade vid halv 10 i morse, började vid halv 11
heeelt onödig skoldag kan jag säga, hade inte nes behövt gå till skolan
men eftersom ingen sagt något till mig och mikaela så gick vi ju till skolan endå
bara en timma matte, okej de var ju ganska chill endå
+ att de var nog den bästa maten på hela listan =P
nå även om vi slutade vid halv 12 så satt vi i skolan ett bra tag efter de också
för vi vart tvugna att vänta på en sak bara =)
nåja moa joinade också att sitta i skolan ett tag, sen när vi kunde gå gick jag och moa hem till mig
sen stack vi till station, haha vi skämde ut oss lite men de kan ni ju läsa i mikaelas blogg
kulkul =P
nå ja sen har jag inte gjort så mkt mer än vart på station,
och ja, jag o moa var o promenera, vi ska försöka promenera mer nu
förra året promenerade vi nästan varje dag och nu har vi faktiskt inte gjort de så mkt
men de ska de bli ändring på !
nå ja, när jag kom hem la jag direkt på ett avsnitt av gossip girl, har ju ganska
många avsnitt att se eftersom jag slutade titta på de när jag for till thailand och efter de
har jag inte orkat, och samma sak med oth. men om man en gång börjat så går de helt enkelt
inte att sluta, funderar på att börja kolla den där serien moa alltid kollar på, den verkar ju vara ganska bra =)

ska gå ner och kolla om vi har glass ,
sen ska jag duscha och sova =)
♥ / J

Kommentarer
Postat av: moa

DEN ÄR BRA!

2009-01-17 @ 18:27:51
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0