onsdag

hallåj
idag har inte hänt så mycket, vart i skolan, okej de var ganska chill. började halv 11 och då hade jag matte och jag gjorde prov sen hade vi 2.5 timmar svenska oooch de vaar jääääääävligt tråkigt, men jag överlevde =)
nå efter skolan var jag tvungen att baka chokladbollar =) har sagt så jävla många dagar att jag ska baka men de har ju inte blivit av, men idag blev de de =) och sen hann jag fara ut med carolina i kanske 30 min ?  och sen for jag till mina små kusiner och åt ännu mer choklad, deras mamma fyllde nämligen år =) asså kommer inte på vad jag ska skriva , det är fan alltid så att jag tänker o vet vad jag ska skriva men sen när jag sitter här kommer jag inte på ett skit =/
nå ska snart hämta mina underbara chokladbollar =)
faaaan vill ha ny musik har lessnat på allt jag har =S

carolina, louise och jag, nyår =)

har bestämmt att jag ska börja fota mer, har fan inga bilder och de är ju mycket roligar med bilder
nå nu ska jag dra =)
♥ / J

Kommentarer
Postat av: c

nej men tack stumpan vad fin bild.........haha

2009-01-29 @ 15:27:54
URL: http://cccarolina.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaha nämen, tjusig bild! :D

2009-01-29 @ 20:04:27
URL: http://lounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0