onsdag

sista daaagen =/
har bara mänkka idag , lr nej har vart på stadium
men annars har jag mikaela och carolina bara mänkka!
haha , sen när jag kom hem hade mamma köpt nutella (A)
nå, de blev inte att färga slingor idag , gör de säkert ngn annan dag =P
men annars tkr jag de blev ganska bra ändå,
de blev inga bilder för min kamera dampar som faaan =S
men kanske kommer imon
men jag hittade även andra roliga bilder,
hade ju inte så många bilder från 2008 så de kommer lite mer =)
men imon skola okej , de blir ändå en skön start =)



hihi , moa glömde zoomen =)


nelly =)


hängde på station mkt.  pentti o ngn kanin =P


bror tog studenten =)

de blev inte så många men de kommer kanske mer imon
nå nu ska jag sova så man orkar med skola imon,
♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0