snodd av majso

2008,
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-ja säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- haha nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
-  tror inte de
4. Dog någon som stod dig nära?

- nej tror faktiskt inte de

5. Vilka länder besökte du?

-  finland och thailand.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- jo säkert

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 
- 9 april =)


8. Vad var din största framgång 2008?
- jag har fått lite bättre självförtroende

9. Största misstaget?
- de vet jag inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- vet inte säkert =)

11. Bästa köpet? 
- måste vart min vinterjacka =)

 12. Vad spenderade du mest pengar på? 
- kläder, godis o mat typ =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- ja mina vänner och en person som gjorde min glad ett tag =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- NOMY !! =D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- jo jag tror faktiskit de =(

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- jag önska jag trott på de som var sant
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
- vet inte

18. Hur tillbringade du julen?
- först hos mormor och morfar sedan hemma =)

19. Blev du kär i år? 
- jap.

20. Hur många one night stands? 
- haha inget

21. Favoritprogram på TV?
- kollar aldrig tv

22. Hatar du någon/något nu som du inte hatade i början av året?
- jo faktiskt´, eller kanske inte hatar  men starkt ogillar

23. Bästa boken du läste i år? 
- som jag vill vara , syskonkärlek

24. Största musikaliska upptäckten?
- som carro säger bethoven =)

25. Något du önskade dig och fick?
- jo fick ju de halvt

26. Något du önskade dig men inte fick?
- jo säkert

 27. Årets bästa film?
-  nå jag vet inte

 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- chillade, jag tror moa o majso kom på tårta =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- nåå jo säkert

  30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- nå jag vet inte , har riktigt ingen stil , har de jag känner för.

31. Vad fick dig att må bra? 
-  vänner, familj =) 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
-  jag vet inte

33. Vem saknade du?
-  nå de är väll en  massa

34. De bästa nya människorna du träffade?
- vet inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0