söndag

tjoo
kom hem vi 6 tiden typ , då slingade jag håret
stack direkt efter de ut o promenerade med moa =)
har haft en ganska tråkig dag, eller de har jag ju nästan alltid
okej inte alltid men nästan xD
börjar vid halv 10 imon,
de är endå jobbigt o stiga upp, men bättre de än 8 =P
kommer säkert ligga i sängen till fyra på natten o försöka sova
så äre alltid på söndagar =/
de jobbiga med skolan är att det även finns jobbiga personer,
nämner inga namn för jag vill inte såra mikaela waara
haaha nej skojja bara inte hon då, några andra.
nå nu är det bara att längta till fredag igen,
okej skolveckorna går oftas ganska fort men helgerna också.
jaja nu har jag inte kul o bertätta
ska nog sova på ett tag =P
♥ / J

Kommentarer
Postat av: mikaela

höhö !

2009-01-11 @ 22:21:01
URL: http://mmmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0