söndag

hallå
idag på dagen for jag majso och carolina som sagt till rajalla
hah konstigt jag fick inget med mig hem inte, eller nog skulle jag
alltid kunna köpa upp hela affären, men jag ville spara lite pengar
för en gångsskull.
nåja sen for jag till carolina o chilla, eller tråka närmare sagt.
var jääävligt rastlös och ville ut, men carro och jyri ville stanna inne =S
så i många timmars väntan på att fa ut hann jag somna dit och allting.
nåja när vi äntligen kom ut, ångra jag min nästan på direkten.
för de var ju inte så att jag råkade dra världens vurppa.
haha jag landade på nosen, men de konstiga är att jag har inte de minsta ont
i näsan, utan jag har hiskelit ont i handen den har svullnat upp rejält =/
och knäet har också fått en liten smäll + höftbenet.
kan nu typ inte röra på tummen=/ och de värsta är att de är höger hand vi pratar om
jag gör fan allt med den handen, och nu kan jag inte göra något alls =S
nå så kan de ju också gå.


fredag tror jag =)

nå nu ska jag gå o lägga mig i sängen och knarka alvedon
♥ / J


Kommentarer
Postat av: m

haha, joo det hjälper :D

2009-01-20 @ 20:48:37
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0