torsdag

hallåj
jag tänkte berätta lite om min händelselösa dag,
jag vaknade kring 07.00 men snoozade till 07.20. sen fick jag skynda mig till skolan
ganska tråkiga lektioner, so idrott bild och no
okej på so gjorde vi inte mkt, lyssnade mest
på idrotten var de också chill, bilden slutade vi 50 min tidigare
men under den lektionen hann vi inte göra så mkt,
jag mikaela daniel och elis satt mest o vaxade armar med vanlig tejp =D
hahah vågade själv inte testa, men de andra gjorde de.
sista bild lektionen med janne, cry me a river :'(
ja sen no, vi gick dit i kanske 5 min sen fick vi gå.
ja sen har jag vart o simmat med tjejerna, vi simmade inte 1 km utan 0.5 km =)
 och nu sitter jag här o väntar att gossip girl ska komma !!
orkar inte vänta den segar som fan =S den har vart under 30 % i nästan en timme nu.
den går typ 0.2 framåt om året typ =D
nå hoppas den kommer till imon iaf, =)



♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0