torsdag

hallåj, redan torsdag kväll =) fredag imorgon och mina planer imon är ännu oklara men för i hoppnings vis blir de ngt jätte kul, okej de är ju inte så ofta sådana mirakel händer, eller ja, förra helgen var ju jätte bra
kanske bästa helgen på väääldigt länge, hoppas denna blir lika bra, känner på mig de i alla fall.
okej imon har jag inte så lång dag =) tyska på morgonen , please kill me !!!!!!!!!!!
faan hatar tyska de är ju så jääkla boooring, =/   och sen elevensval o där har jag valt svenska och vi kolla bara film
så de är ju chill, o sen sista lektionen syslöjd och de är faktiskt riktigt trevligt där, inga killar som härjar, bara vi tjejer´. lungt och sköönt =)
just ja har ju sagt för länge sen att jag sku visa mitt löshår men har glömt att fota de så nu har jag gjort de, slänger upp några bilder =)



nå de är ju inte så jätte långt , men har redan börjat lessna =/

men nu ska jag hämta lite chokladbollar ( gjorde nämligen nya idag igen)
och sen sova =)
♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0