tråk

hallåj ,
sitter här hemma, slutade för typ 1 timma sen
ska vänta på att gossip girl ska komma sen ska jag nog ut
dagens planer är inte klara
men skriver mer senare, ska ba göra en sån här lista =P

Jag som liten
1. Vad hette din första bästa vän?
mikaela
2. Vad hette din första kärlek?  jag minns inte
3. Vilken var din favorit rätt? typ tacos
4. Vilken var din favorit färg? röd
5. Vart bodde du? samma som nu
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? vet inte
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? säkert när någon nära dött
8. Vad ville du bli när du blev stor? jag minns inte
9. Vem var din favorit? typ henkka och frida
10. Vilket godis tyckte du bäst om? choklad
11. Vilken hårfärg hade du? lite rött kanske


Nu
1. Vad heter din bästa vän? har ganska många vänner
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? - ids inte skriva de här
3. Vilken är din favorit rätt? tacos
4. Vilken är din favorit färg? de beror på
5. Vart bor du? tjärhovet
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? vet inte
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? förlora någon
8. Vad vill du bli? kläd designer
9. Vem är din favorit? jag vet inte
10. Vilket godis tycker du bäst om? choklad !! helt klar. =)
11. Vilken hårfärg har du? brunt med svarta slingor och svart underhår ( löshår )

jo jag la alla bilder från mobilen till datorn tänkte att
jag kanske skulle bjuda på några



ääh jag lägger mer sen ska kolla gossip girl nu

♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0