........

hallåj
ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft internet och sen har jag vart i stugan,
nå ska väll ta o berätta om de närmate dagarna,
söndag då var jag till kyrkan med mikaela och efter de o fika på ikea =)
måndag åkte jag moa och olof till salmis och bastade, hade kul =)
och nu idag har jag inte gjort så mkt alls, när jag kom hem gick jag typ direkt o sov, sedan kom jag på att jag vart tvungen att fara till banken också, så då släpade jag med mig mikaela dit, ja och sen var jag med henne och joni o kollade när de två bakade pizza, o sen chillade jag hemma i ngn timme sen drog jag till carro och sedan till station och nu sitter jag här, och imorgon åker jag, mikaela och kanske carolina till luleå, så de blir o vakna tidigt =)
nå nu ska jag ta och chilla här lite sedan ta en liten dusch och sen dra mig mot sängen =)
♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0