torsdag

hallåj
som ni kanske ser så har jessika lekt lite med min blogg,
och jag tyckte faktiskt att den blev ganska bra, förra var ju as ful
nå i alla fall tack jessika !! =)
nå jag har ju inte uppdaterat på ganska länge nu och de ser ni varför i de ena inlägget !!

tänkte i alla fall berätta lite om de senaste dagarna,
skolan har vart ovanligt chill, 2 lärare har vart borta och de betyder ganska många
lediga lektioner =)
och sen har vi kollat film ganska så många dagar som idag också, med massor av
onyttigheter, nästan så att man får ångest men man lever ju bara en gång, eller hur ?
ja och sen har vi ju hängt på station som vanligt, jag har även hunnit städa mitt rum
och ändra lite, så nu ser de faktiskt mycket större ut, o renare =)

nå var just o duschade och ska alldeles snart tralla mot sängen
måste verkligen försöka sova inatt, förra natten blev de inte så många timmars
sömn, =/
nå nu dra!!
♥ / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0