utmaning

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- jag tycker hellst om att vara ensam, och tänka ut saker
- jag får väldigt lätt ångest
- jag blir väldigt lätt avensjuk och svartsjuk
- stör mig jävligt mkt på folk som tror att de är bäst men igentligen är de idioter hela högen

Berätta 4 saker du gjort idag:

- varit i skolan
- kollat kläder
- vart på sj
- varit med och hämtat syster balklänning

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- leggings
- body
- tunika
- kofta

Skriv ner 4 saker du hatar:
läxor, o prov
-  att vara pank
-  att vara på dåligt humör
-  svek


Skriv ner 4 saker du älskar:
- choklad
- sommar
- glädje
- nära och kära =)

4 personer som ska göra denna listan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0