tillbaks

hehe, nu har jag visst tagit en ganska lååång "bloggpaus" igen...
men nu ska jag väl börja igen (hoppas jag)
kan väl berätta lite vad som har hänt under tiden, lite kortfattat:
- jag har haft sommarlov
- vart i helsingfors med mikaela o hälsat på hennes syster
- jag har börjat nian.
- jag har vart till rhodos med mamma och syster
 
ja jag kommer inte på nå mer som har 'hänt' som är värt att nämna här
nå idag är det fredag och jag har vart ledig från skolan, pga nattorientering igår =)
såå jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, promma med min hund 2 gånger,
en gång med carolina=)
ja och nu sitter jag här o väntar på att station ska öppna, ska dit med emma o säkert carolina också
nå annars har jag ingen aning vad jag ska hitta på idag, ni kan ju ring =)
♥ / julia



Kommentarer
Postat av: mikaela

det kan inte vara sant. julia sinkkonen är tillbaka i bloggvärlden!

hoho.grattis!;)

2009-10-04 @ 01:06:23
URL: http://mmmikaela.blogg.se/
Postat av: anton

haha vad är det här julle uppdaterat:O :D

2009-10-08 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0